If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги,просто има АЛФИСТИ и драйвъри.Много пъти са го казвали много хора,но малко го осмислят.
Алфа си купуваш защото искаш Алфа ако я купиш просто защото е готина,ефтина,с екстри то тази кола не е за теб и ще бъдеш разочарован.
А иначе казано ''Алфа се купува със сърце а не с глава""
Пример мога да дам със себе си сега като е в бокса и по определени причини не я бързам,ползвам на жена ми Пумата,за служебни,Пасат 2001 год. Хюндай Санта Фе и тн.Ми пътуването не е същото,усещането не е същото,като слеза сутрин пред блока очаквам да я видя ма я няма и усмивката ми пада за момент, дори си мисля че понякога изпитвам физическа болка от липсата и.Един път жена ми отбеляза,че никога не казвам ''колата'' а,казвам Алфата все едно е живо същество.
С две думи не ми пука колко се обезценява,колко се троши или какво говорят за Алфите.Не ми пука това е моята кола.
За обезценяването преди месец ходих до Добричките автокъщи и какво видях GOLF 4 беше по скъп от BMW 5 и MERCEDES E .Добре всички казват че наще {таралясници} не са добри и за това са по евтини .А аз си мисля че всичко е изкуствено и хората си вярват на лъжите българина вярва в глупости .тези малки но скъпи боклуци не стига че не са по здрави ами и харчат като нашите .Обаче опитайте се да го обясните на някой зомбиран българин...
И от последния пост нещо се размиват нещата (или получава човека раздвоение на личността)... и за какво се терзаеш толкоз като цяло... дунава ти е близо... казвал си и на други места че ще я засилваш към водата... ето ти решение ако не можеш да я продадеш. Мен също ми е ясно че е вечно моя ама кво ... ще я оставя на сестрата и ще и се радвам докато се опитва да направи обратен завой пред нас
Че защо да се разминават нещата, много си е ясно? Тя си е от типа S-Класа, но не съм казал "нова" S-Класа, а такава на нейните години или период примерно. На нейните години S-Класа струва от 20 до 30 хилки. Докато алфата 5 хилки както виждаш. И както казах няма екстрите на кола от 50 000 лв.
тва е общо въжаща тенденция за Българина шофер
за типичния Българин е по-гъзарско да кара 10 годишна лимузина , 166 , БМВ 5 или 7 , Ауди 6 или 8 и т.н , отколкото 5 годишна кола по-нисък клас.
Ама е нормален такъв манталите... след 45 години лади и москвичи ...
Ето първия пост, с който съм съгласен със свинкси.
А онтосно колите втора ръка и 166 за 5000 лв. ми криза е все пак. Като се загледам им Ситроен С5 - 2003г. за 8000-9000, а коли на по 10 години, колко трябва да струват.
Само за информация новата Мазда 3 в САЩ започва от $16000, а ако се плати кеш ще има поне 1000-2000 отстъпка или при 16к - това е 22400 лв бг пари, но просто нашия пазар е смотан и няма толкова продажби на нови коли защото не забраниха да се внасят коли над 5 години когата му беше времето.
"BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
Opel Astra J GTC
Това мислех същото да му го кажа на колегата, точно тия "подобрения" ми бяха в главата още в началото на темата, ама викам айде да не го засегна. Connor типично като много други купува, кичи и прегаря много бързо.
Не виждам "киченето" какво общо има с това, че колата се е обезценила до толкова и се губи от нея?... Две различни неща са това Това което съм "накичил" даже не го броя към разходите. Тези неща в колата ми мога да си ги прибера по всяко време и остават за следващото ми возило и поне от там не губя.
Хубу де, обезценяват се, ама как Свинкса ще коментира нашата Тойота:
Тойота Авенсис Комби 2.0 D-4D, 116 к.с., всички възможни екстри без кожа (климатроник, датчик за дъжд, всички електрически екстри +сгъваеми огледала) и купена октомври 2004 за 46 700 лева от ТМ ауто.
В момента е на 93 000 км, сервизирана само в ТМ ауто, сменени доста неща (всички амортисьори, помпа на хидравлика, съединител+маховик, всички спирачни дискове и т.н.). Без никакви удари, чудесен добър външен вид, летни гуми с алуминиеви джанти и зимни угми с ламаринени джанти.
Та тази кола в момента можем да и вземем максимум 16-16 500 лева, ТМ ауто я оценяват на около 13 000 лв, ако им я оставя да я продават.
Та така - перфектната Тавота, дето не се чупи и има повече от чудесен имидж, е загубила 33 700 лв от стойността си за 4 години и 7 месеца. Или по 612 лева на месец или по 7 352 лева годишно.
Или ако щете - по 36 стотинки на километър или по 36 лева на 100 км. Което около близо 4 пъти повече от разходите за гориво на 100 км. (тук не съм включил данъци, каско и ГО, които никак не са малка сума).
Някой може да го сметне и в проценти, ако не го мързи.
Че защо да се разминават нещата, много си е ясно? Тя си е от типа S-Класа, но не съм казал "нова" S-Класа, а такава на нейните години или период примерно. На нейните години S-Класа струва от 20 до 30 хилки. Докато алфата 5 хилки както виждаш. И както казах няма екстрите на кола от 50 000 лв.
Колега нещо си в генерално заблуждение алфа 166 е еквивалент на Е класа на мерцедес не на S Ха сега се замисли ако я сравниш с Е кое от двете возила е по добро а после говори за подръжка и обезценяване ...
Пинко , Сфинкса ще каже че е 10000 пъти по-добре човек да си купи твоят авензис за 15 000 лв , отколкото да купи 2 пъти по стара 166 за 6000-7000 и да налее още толкова в нея като ремонти и накрая пак ще излезе колкото авензиса с разликата че 166 ще пак в пъти по-лошо техническо състояние . Разликата е че ще караш доста по-нова и хубава кола и след като я покараш ще можеш да я продадеш без проблеми ( за авензиса говоря разбира се )
Хубу де, обезценяват се, ама как Свинкса ще коментира нашата Тойота:
Тойота Авенсис Комби 2.0 D-4D, 116 к.с., всички възможни екстри без кожа (климатроник, датчик за дъжд, всички електрически екстри +сгъваеми огледала) и купена октомври 2004 за 46 700 лева от ТМ ауто.
В момента е на 93 000 км, сервизирана само в ТМ ауто, сменени доста неща (всички амортисьори, помпа на хидравлика, съединител+маховик, всички спирачни дискове и т.н.). Без никакви удари, чудесен добър външен вид, летни гуми с алуминиеви джанти и зимни угми с ламаринени джанти.
Та тази кола в момента можем да и вземем максимум 16-16 500 лева, ТМ ауто я оценяват на около 13 000 лв, ако им я оставя да я продават.
Та така - перфектната Тавота, дето не се чупи и има повече от чудесен имидж, е загубила 33 700 лв от стойността си за 4 години и 7 месеца. Или по 612 лева на месец или по 7 352 лева годишно.
Или ако щете - по 36 стотинки на километър или по 36 лева на 100 км. Което около близо 4 пъти повече от разходите за гориво на 100 км. (тук не съм включил данъци, каско и ГО, които никак не са малка сума).
Някой може да го сметне и в проценти, ако не го мързи.
Новата кола си е винаги набутвация. Говорим за втора ръка луксозна лимузина от типа на 166-ата.
Че защо да се разминават нещата, много си е ясно? Тя си е от типа S-Класа, но не съм казал "нова" S-Класа, а такава на нейните години или период примерно. На нейните години S-Класа струва от 20 до 30 хилки. Докато алфата 5 хилки както виждаш. И както казах няма екстрите на кола от 50 000 лв.
Пий един Спрайт и приеми нещата такива каквито са!
Италианците не сравняват 166 с S-класа ти си тръгнал да сравняваш.
Ако искаш и с ролетката мери, пак е в друг клас. И 15000 лева да вкараш в 166 пак си е в класа на Е-класа.
Единствента Алфа, която горе-долу мога да се замисля да сравнявам с най-високия клас Мерцедес е Алфа 6.
И това е било преди мнооого години...
Новата кола си е винаги набутвация. Говорим за втора ръка луксозна лимузина от типа на 166-ата.
Така. Това значи А6, БМВ 5 и Е-класа - това е класът. А сега нека поговорим за класове: много по-голяма е разликата от клас до клас, отколкото от марка до марка. Говорим за цена, поддръжка, разход на гориво, застраховки, данъци, размер на гумите дори! По мое скромно мнение, просто не си уцелил своя клас кола, а за това не ти е виновна марката. Ако беше взел БМВ, сега щеше да пишеш същите неща в БМВ форума. Както каза колегата - 10-годишни корса и омега са на една цена, защо? Защото по голямата кола винаги разходите са големи, независимо за колко си я купил, ако ще и подърък да е. 17-ките са 250 лв, а 13-ките са 80 лв - един комплект гуми - и си 760 лв назад. Като вземеш и зимни - 1500 лв назад и нема Алфа, нема Халди, нема Хлопел - 17-ките са си 17-ки. Що не се поинтересуваш на една 145-6 какви са й разходите?
Според мен цялата шумотевица не е, защото пича не е алфист, ами нзащото си е взел колата от някой джамбазин на "примоция" и сега си я чука у главата и ше чуди "що стана бре". Трябва някой да му е виновен - а не той, че не е мислил като си е купувал кола. иначе Венци много точно му беше подбрал същите дараци Е-класи, и А6 и 5-ици на същите км. и състояние като онези умрели 166-ици, за които той реве, че са по 5 бона А сравнението в управлението на 166 и Хюндай Купе няма да го коментирам - що не сравни ГТВ и корейската кошница?
Connor точно 10 годишна луксозна лимузина си е най-голямата набутвация
А защо Ако си правиш добре сметката не е тъи.
Всичко е нормално, модела мина 10г от влизането в производство, криза е, доста дебела потдръжка, на пазара има страшно много марки и модели не е като преди, никоя кола не си пази цената защото освен всичко и са боклуци. Мога много да ви разправям как се определят цените и тук и в Италия, но има ли смисъл. А относно засягането стабилността на колата в първият пост, направо паднах, е тука брато много си се объркал, 166 е една от най стабилните не тунинговани коли, не знам в какво състояние ти е колата с какви гуми и как караш ама да знаеш че някъде има грешка - потърси я докато е време.
Според мен цялата шумотевица не е, защото пича не е алфист, ами нзащото си е взел колата от някой джамбазин на "примоция" и сега си я чука у главата и ше чуди "що стана бре". Трябва някой да му е виновен - а не той, че не е мислил като си е купувал кола. иначе Венци много точно му беше подбрал същите дараци Е-класи, и А6 и 5-ици на същите км. и състояние като онези умрели 166-ици, за които той реве, че са по 5 бона А сравнението в управлението на 166 и Хюндай Купе няма да го коментирам - що не сравни ГТВ и корейската кошница?
Ако трябва да твърдя , че съм алфист повярвай ми 10 пъти повече от теб алфист мога да се изкарам, не ми е първата алфа това все пак а и не е вложено никак малко в тази, но ако трябва да бъда точен съм реалист и виждам, че е нерентабилно да се кара конкретно този модел. Колата е внесена от Италия, а не от някой "автоджмабазин" на промоция и всичко по нея е било стегнато и сменено, но тая кола е като една неблагодарна к***а. Да сравня ГТВ с Купето? Веднага! Имам приятели с купета, които не са чули какво е това сервиз. А тука има едно в квартала ГТВ дето много си обича сервиза и кисне там ежедневно. Също така имам един познат който продаваше едно черно ГТВ понеже много обичало да гасне по завоите. Остави ги тея ГТВ-а. Хюндай Купе карал ли си? Влез в един сервиз и питай някой монтьор за проблеми по Купе и питай за проблеми по ГТВ, да видим какво ще ти каже. ( Не влизай в сервиз, който принадлежи на алфисти защото "алфисите" малко сляпо гледат на нещата )
Comment